Platnost nových cen od 1.1.2009

tabulce číslo 1 jsou uvedeny standardní ceny. V tabulce číslo 2 jsou uvedeny sazby, které se týkají cen určených pro zákazníky s uzavřenou měsíční servisní smlouvu. Dále se mění výše slev na zboží pro klienty se servisními smlouvami, viztabulka číslo 3. Slevy se vztahují pouze na zboží z produkce společnosti Siemens HiPath. Paušály na dopravu se mění pouze pro klienty s uzavřenou roční smlouvou, kde dochází ke zvýšení na paušálních 150,00 Kč bez DPH za jeden výjezd.

TABULKA 1

   

TABULKA 2

 
Hodinová zúčtovací sazba  stará cena/hodina  nová cena/hodina   Hodinová zúčtovací sazba  stará cena/hodina  nová cena/hodina
HZS1 420,00 Kč 560,00 Kč   HZS1 378,00 Kč 504,00 Kč
HZS2 840,00 Kč 1 120,00 Kč   HZS2 420,00 Kč 952,00 Kč
HZS3 1 120,00 Kč 1 680,00 Kč   HZS3 840,00 Kč 1 344,00 Kč
HZSM 1 200,00 Kč 2 000,00 Kč   HZSM 1 200,00 Kč 1 600,00 Kč
  • Sazby pro klienty, kteří mají podepsanou servisní smlouvu jsou účtovány po ¼ hodinách. Např. bude-li činnost zařazena do zúčtovací sazby 2 v době trvání 25 minut, dosáhne účtovaná částka ceny 2 x 140,- Kč = 280,- Kč bez DPH.
  • Počet hodin klientů s měsíční servisní smlouvou, které jsou smluvně zdarma, se nemění.
  • Ceny jsou uvedeny bez DPH

 

TABULKA 3 

     
Typ smlouvy stará sleva na zboží Siemens   nová sleva na zboží Siemens
roční servis 6%   10%
měsíční servis 10%   20%

Novinky

Upozornění na problém starších ústředen Siemens

Upozornění na problém se základní deskou telefonní ústředny Siemens HiPath 3000 a HiCom Office 

Základní deska ústředny HiPath 3000 a Hicom Office je osazena Backup baterií, ta udržuje v paměti ústředny provozní data v případě výpadku externího napájení. Stále častěji nás kontaktují firmy vlastnící tuto ústřednu, že po výpadku proudu nemají v ústředně aktuální data, čísla poboček se změnily, nelze se dovolat na jakoukoli pobočku ze statní sítě a z mobilů. Ústředna se „vymaže“ do továrního nastavení.

 

Proto doporučujeme všem firmám provozující PTÚ HiPath 3000 a Hicom Office starší 8 let KONTAKTUJTE NÁS !!!

Číst dál...

Akce - výměna telefonů s vadným displejem

Vážení zákazníci,

stále s Vámi řešíme problém nekvalitních displejů digitálních telefonů řady Siemens – Optipoint 410, 420 a 500. Bohužel nákup nových displejů je pro nás i pro Vás cenově drahý a jejich kvalita je nízká. Jejich výměnu reklamujete ve více jak 35% procentech případů do jednoho roku od servisního zásahu. Pro nás je tato situace nepřijatelná, ale také jiným servisním způsobem neřešitelná.

Číst dál...

Servis telefonních přístrojů Siemens

Než vyhodíte svůj starý více či méně nefunkční telefon Siemens Optiset, optiPoint nebo i OpenStage, nesahejte hned pro peněženku. Dejte nám vědět. Některé závady umíme opravit a vrátit dědečkovi život. 

Číst dál...

Facebook profil

Vyhledávání

Rychlý kontakt

 

Tel: 261 263 172
Fax: 261 263 173


Servis 24/7

Tel: 602 709 399


Pracovní doba

Pondělí  08:00-18:00
Úterý 08:00-16:00
Středa 08:00-16:00
Čtvrtek 08:00-16:00
Pátek 08:00-14:00

reklama

Rosch2 DIS s.r.o. 

distributor Siemens - Security Products pro Českou RepublikuElektronické zabezpečovací systémy EZS (Sintony 60, SPC, detektory pohybu, kouře, magnetické kontakty, sirény, klávesnice Elektrické požární systémy EPS, CCTV (Průmyslová televize), ACS (docházkové systémy), Synco Living (měření a regulace), LED žárovky OSRAM www.rosch2dis.cz